همیشه نگوئید: روز خوبی داشته باشید”

به‌عنوان یک باریستا برای مشتری‌ای که روز بدی را سپری کرده چه‌کاری می‌توانید انجام دهید؟

اگر قهوه‌‌ی عالی و باکیفیت به مشتریان می‌دهید، سرویس‌دهی‌تان هم باید عالی باشد. همیشه مشتریان خوشحال و سرحال برای درخواست قهوه به کافه نمی‌آیند. ممکن است از میان آن‌ها افرادی غمگین، خسته و دل‌شکسته هم وارد کافه شوند، دیگری شاید نگران امتحان‌هایش بوده و یا شخصی ناخوش‌احوال در کافه باشد که به‌تازگی از یک عمل جراحی بازگشته است؛ اما این وظیفه‌ی ما باریستاهاست که با هر مشتری متفاوت از دیگری برخورد کنیم.

ادامه مطلب

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مداحی کلام وحی ب کمپلت Mr SnakeGame مطالب آموزشی برای علاقه مندان به جوجه کشی و نگهداری پرندگان سرباز سایبری نمونه سوالات رایگان مسئول پیاده سازی سامانه hse سبک زندگی Christopher به توان موفقیت