بهعنوان یک باریستا برای مشتریای که روز بدی را سپری کرده چهکاری میتوانید انجام دهید؟
اگر قهوهی عالی و باکیفیت به مشتریان میدهید، سرویسدهیتان هم باید عالی باشد. همیشه مشتریان خوشحال و سرحال برای درخواست قهوه به کافه نمیآیند. ممکن است از میان آنها افرادی غمگین، خسته و دلشکسته هم وارد کافه شوند، دیگری شاید نگران امتحانهایش بوده و یا شخصی ناخوشاحوال در کافه باشد که بهتازگی از یک عمل جراحی بازگشته است؛ اما این وظیفهی ما باریستاهاست که با هر مشتری متفاوت از دیگری برخورد کنیم.
ادامه مطلب
درباره این سایت